• UROCZYSTE ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2021/2022

•  Razem z rodzicami idziemy na dworzec.Już czeka na nas pociąg!Jedziemy nad morze!

Walizka pełna ubrań,A głowa pełna marzeń.Co czeka nas na miejscu,Za chwilę się okaże!

Jedziemy pośród pól;Jedziemy przez lasy.Mijamy miasta, wsie.Jedziemy na wczasy!

Nareszcie pociąg zwalniaI wjeżdża już na stację.A nam się krzyczeć chce: WAKACJE, są WAKACJE!Barbara Szelągowska

24 czerwca 2022r. .... Dzień długo wyczekiwany przez uczniów...Dzień Podziękowań i Wzruszeń...Dzień w którym coś się kończy, ale też zaczyna...Dzień radosny i wesoły...:)

Tego dnia po zakończeniu Mszy Świętej wszyscy uczniowie, nauczyciele, rodzice zgromadzili się na sali gimanastycznej by uroczyście zakończyć rok szkolny 2021/2022. Uczniowie odbierali nagrody książkowe za cały rok ciężkiej pracy i wybitne osiągnięcia sportowe,ósmoklasiści żegnali się z kolegami, koleżankami, nauczycielami i pracownikami szkoły.

Pracę w naszej szkole zakończyła Pani Krystyna Czochara- długoletni Dyrektor i nauczyciel. Podziękowania i życzenia  na nowy etap życia złożyli na jej ręce nauczyciele, pracownicy szkoły, uczniowie i rodzice.

Serdecznie wszystkim Dziękujemy za cały rok wytężonej pracy. Życzymy miłego i bezpiecznego wypoczynku!!! :)))

• WYCIECZKA W GÓRY ŚWIĘTOKRZYSKIE!!! :):):)

•      14 czerwca uczniowie klas 4-8 wraz z wychowawcami wczesnym rankiem wyruszyli w Góry Świętokrzyskie. Zwiedzanie rozpoczeliśmy od wejścia na Łysą Górę (594m.n.p.m), następnie zwiedziłiśmy Bazylikę Mniejszą na Świętym Krzyżu.

W miejscowośći Święta Katarzyna odwiedziliśmy Muzeum Minerałów i Skamieniałości, a nastęnie pojechaliśmy do Kielc, gdzie zwiedziliśmy:

- Kadzielnię, park rekreacyjny wraz z amfiteatrem, ale przede wszystkim z rezerwatem przyrody nieożywionej o nazwie Skałka Geologów .

- Aleję Sław, po obu jej stronach umieszczono popiersia znanych postaci: kompozytorów, pisarzy, malarzy czy piosenkarzy, m.in. Zbigniewa Herberta, Tadeusza Kantora, Witolda Gombrowicza, Władysława Hasiora, czy… Marilyn Monroe.

- Pałacu Biskupów Krakowskich (w którym obecnie znajduje się siedziba Muzeum Narodowego)  oraz Bazylikę Katedralną.

Na Placu Artystów  spotkaliośmy dzika :).... a ściślej  mówiąc pomnik Dzika o imieniu Kiełek. Wokół pomnika można przeczytać całą legendę opowiadającą o powstaniu Kielc

Spacerowaliśmy ul. Małą oraz znajdująca się powyżej ul. Dużą łączącą Rynek z ul. Sienkiewicza zwaną przez mieszkańców „Sienkiewką”. Ta ulica to główny deptak miasta, łączący w sobie charakter zabytkowy ze współczesnym centrum handlowym.

Wyprawę zakończyliśmy zwiedzaniem Zamku na Chęcinach i wieczorem zmęczeni ale szczęśliwi wróciliśmy do domu.